Europese verkiezingen met Lennart Salemink

Lennart Salemink, de nummer 4 van de VVD lijst voor het Europees Parlement, komt naar Oegstgeest!

Datum: Maandag 6 mei, 20:00 (inloop vanaf 19:30)

Locatie: Cafe de Gouwe, Rhijngeesterstraatweg 31, 2342 AP Oegstgeest.

Thema: Het belang van de Europeese Unie voor de lokale burger en gemeente

De avond heeft als thema het belang van de Europeese Unie voor de lokale burger en gemeente. Deze avond is toegankelijk voor zowel VVD leden als niet VVD leden, dus nodig vooral ook mensen in uw omgeving uit die (nog) geen VVD lid zijn. Dit is een avond die u, andere inwoners en ondernemers de kans biedt in gesprek te gaan met een (als de verkiezingen goed verlopen) aanstaand Europees Parlementslid.

De Gouwe is de hele avond voor ons gereserveerd en we kijken er naar uit u te mogen begroeten.

Tot 6 mei!

Over Lennart

Lennart Salemink, geboren in Amsterdam en opgegroeid in Groningen, woont samen met zijn vriend in Amsterdam. Gedurende de afgelopen jaren heeft hij zich voor de partij ingezet als trainer, campaigner en hoofdbestuurslid. Hij werkt momenteel als afdelingshoofd bij het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat aan mobiliteit, transport en luchtvaart.

Lennart ervaart dat Europese samenwerking noodzakelijk is om echt problemen op te lossen. Hij is vastbesloten om te strijden voor de vrijheid, veiligheid en welvaart van Nederland. Hij wil zich inzetten voor het behoud van banen en een gezonde economie in alle regio’s van Nederland, voor bescherming tegen Russische agressie. En voor de veiligheid en vrijheid van gemeenschappen zoals LHBTI en de joodse gemeenschap.